vorig bezochte pagina

 

    

 

Wat u moet weten! droogvriesreiniging

Als eerste in Europa en dus ook in Nederland.  De totaalreiniger van binnenzonwering. De beste reparateur.

Vanaf juni 1982 is er een nieuw Nederlands bedrijf actief geworden met het reinigen en repareren van binnenzonwering. Vanaf 1980 zijn na twee jaren van research in juni 1982 de poorten opengegaan van Lamelcleaning Nederland in Den Haag.

Uitvinding

Lamelcleaning Nederland, gestart in juni 1982, is de uitvinder van het droogvriesreinigen® van textielstoffen en heeft patent op het droogvriesreiningingssysteem®. Voor nagenoeg alle binnenzonwering hebben wij, Lamelcleaning Nederland, een veilig reinigingsprocédé. Stomerijen en zogenaamde "reinigingsspecialisten" in de binnenzonwering bieden geen oplossing met hun chemicaliën. Ook niet met de "natwas" methode (met water en zeep). Zo zal ultrasoon reinigen van textiel niet lukken. In het verleden had Lamelcleaning Nederland stomerijen en de z.g. reinigingsspecialisten als dealer aangesloten. Wegens misbruik van onze naam, in combinatie met geknoei van eigen producten van deze bedrijven, hebben wij de samenwerking met ruim 140 stomerijen gestaakt. Het beste is dus met ons contact op te nemen.

Het laten reinigen van uw binnenzonwering dichtbij uw plaats is niet verstandig als het verder weg veiliger gereinigd wordt.

Het laten reinigen in een mobiele auto hadden wij graag gedaan als dit zou werken. Echter reinigen heeft tijd nodig. En nat reinigen van textiele vezels is al helemaal uit den boze. Afgezien van de natte producten die meteen terug aan het raam moeten... Waterslangen en elektrische kabels van uw huis naar de mobiele auto is ook niet alles. Deuren blijven openstaan etc. etc. En het vuile water moet toch uw put in bij de voordeur. Zonder filters dus slecht voor het milieu. Nee, wij kiezen voor ons veilige systeem in Den Haag met voldoende werktijd. Daar maken wij  uw kostbare binnenzonwering schoon en fris. Daarbij is een back/up van ruim 10.000 onderdelen van alle merken en soorten binnenzonwering in ons magazijn aanwezig om kleine reparaties gratis uit te voeren. Klaar terwijl u wacht is mogelijk

Klaar terwijl u wacht

Velen brengen hun binnenzonwering naar Den Haag en maken van de nood een deugd en bezoeken een dichtbij locatie. Wat dacht U van Madurodam, Scheveningen, Het Binnenhof, Bijenkorf of de Bonneterie?  Houdt u van rust dan is er op steenworp afstand de moderne Openbare Bibliotheek met grote fauteuils waar u kunt lezen of met uw laptop kan werken. Stopcontacten aanwezig. Aan de counter heerlijke verse koffie en broodjes verkrijgbaar.

Nieuw voor onze klanten: nu voor één persoon gratis entreebewijs voor een groot  Spa-centrum .  Eén van de grootste sport/spa centra van Den Haag op loopafstand. Met het entreebewijs kunt u gaan sporten, zwemmen of in de sauna zitten.

Dit allemaal terwijl de mensen van Lamelcleaning Nederland zwoegen om uw producten schoon, fris en in orde te krijgen.

Zelf uw binnenzonwering wassen?

De kosten van het laten reinigen van uw luxaflex wegen niet op tegen de tijd of kosten van u of uw huishoudster. En dan tellen wij nog niet de kosten van de beschadigde of geknikte luxaflex of textiel van uw binnenzonwering. De rubberhandschoenen gaan kapot en en de verbandtrommel moet aangevuld. En als het om textiele producten gaat kunt u er beter van af blijven. Ondanks dat de fabrikant olijk schrijft dat "slechts" 5% krimp mogelijk is. Rekent u even uit: Uw vouwgordijn van 2 meter hoog is gekrompen met 10 cm naar 1.90 m. hoogte.  Wel makkelijk om uw vensterbank er onder door af te stoffen en naar uw buurman zwaaien.

Plagiaat

Een aantal stomerijen, schoonmaakbedrijfjes en de zogenaamde reinigingsspecialisten in binnenzonwering hebben geprobeerd met vloeistoffen binnenzonwering te reinigen. Deze pogingen mislukken omdat de veredeling van de textiel  wordt uitgewassen. Dit chemisch stijfsel, ook wel aprés genoemd, wordt aangetast door het water., benodigd als drager van de zepen en ontvetters. En het moderne textiel is vaak gesatineerd. Een soort laagje dat uw binnenzonwering een glans geeft. Dit glanslaagje wordt wel om zeep geholpen. En krimp van de textiele vezels resulteert in een te korte binnenzonwering aan het raam door Vervorming alsmede kale doorzichtplekken vanwege het tegenlicht is onacceptabel. U wilt toch uw kostbare binnenzonwering strak en zonder enige krimp of vervorming voor uw raam terug?.

Hebt u contact met een bedrijf dat zegt met ons zaken te doen dan dient u eerst een verklaring via contact aan te vragen bij ons. Deze verklaring hebt u binnen een dag in huis of via email retour. Heeft het bedrijf niet ons dealercertificaat, dan zenden zij het niet naar ons toe.  U mist zo het unieke gepatenteerde systeem waar wij mee werken. De niet aangesloten bedrijven knoeien dan gevaarlijk met water, zeep (ultrasoon) en borstels. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Wij zorgen dat uw binnenzonwering strak blijft.

Verkoop-afdeling

Tijdens het reinigen heeft Lamelcleaning Nederland vanzelfsprekend een grote ervaring opgebouwd m.b.t. de kennis van materiaalsoorten, hanggedrag en effectiviteit van bepaalde binnenzonwering . Lamelcleaning Nederland heeft een verkoopafdeling welke onderbouwd is met kennis van zaken . Ontwikkeld door expertise in binnen en buitenland. In totaal 12 merken worden vertegenwoordigd. Voortdurend wordt contact gehouden met  Arbo-dienst en bedrijfsergonomen. Wereldwijd worden beursen bezocht op nieuwe ontwikkelingen. Hiervan profiteert u als toekomstige cliënt.

Service-afdeling

Een groot onderdelenmagazijn is onontbeerlijk. Althans als je van dienstverlening wilt spreken. Daarom hebben wij bij Lamelcleaning Nederland van ieder specifiek merk de onderdelen in huis. Alle typen onderdelen direct uit voorraad. Ook gedateerde onderdelen. Onze servicedienst is snel. Vaak binnen 24 uur en op 2 uur nauwkeurig staat de servicedienst paraat na contact via onze E-mailservice.

Klantenservice

De klantenservice is in het leven geroepen omdat wij het goed willen doen. En dat is niet voor niets natuurlijk. Door de klantenservice erbij te halen kunnen wij monitoren wat er onder de consumenten leeft. Als u vragen of opmerking hebt kunt u terecht bij het specialistische onderdeel van Lamelcleaning Nederland. Een voordeel er van is dat u, na het melden via een email bericht , wordt geholpen door een professionele medewerker. Denkt u een klacht te hebben? Dit gaat dan met een vaste procedure, via een klachtenformulier. Een hulp dat het u gemakkelijk maakt alles in te vullen. Dus geen gechat via emails. Vraagt u een klachtenformulier aan via ons contactenformulier. Dient u deze dan zelf in en zeker niet via z.g. woordvoerders. Hiermee voorkom je dat het verhaal onzuiver aankomt en onnodig lang duurt.

Luxaflex-servicepunt

De servicedienst van Lamelcleaning Nederland heeft naast alle andere merken ook een Luxaflexservicedienst. Voordeel: originele onderdelen op voorraad met een lange levensduur. Ook niet courante onderdelen. Denkt u nu niet direct uw oude binnenzonwering weg te gooien. Alle onderdelen  van uw  oude luxaflex e.d. zijn bij ons nog te koop. Brengt u dus een bezoekje aan ons servicecenter in Den Haag-centrum. Neem altijd het defecte onderdeel mee. Al is het maar een stukje er van. De route vindt u op deze site onder: www.lamelcleaning.nl/bereikbaarheid.html

Kennis is macht

Lamelcleaning Nederland heeft gekwalificeerd opgeleid personeel. Dit moet ook wel als je 12 merken vertegenwoordigd. Het personeel is geselecteerd op kennis, op antecedenten en heeft maandelijks een bijscholing op het gebied van veranderingen in de binnenzonwering branche. Zo wordt om de maand een merk onder de aandacht gebracht. U ziet: Lamelcleaning Nederland is nog steeds de eerste en de beste.

Dit ervaren onze klanten.

Werkgebied

Lamelcleaning Nederland opereert hoofdzakelijk in Nederland en Belgie.

Naast de hoofdgroep hebben wij ook activiteiten in Zuid-Amerika, (Chili, Brasilie, Suriname) en het middenoosten waaronder Dubai.

Sommige landen weigeren wij zaken mee te doen zoals: Noord Korea en Cuba.

 
Alle inhoud © Lamelcleaning Nederland.