Ons doel is de klant goed gereinigde en gerepareerde producten terug te leveren. Daar zijn kosten aan gebonden. Soms komt het voor dat cliënten een ander verwachting hadden over ons gezonden declaratie. Dan is het jammer dat zij zich niet verdiept hebben in onze informatie, prijslijsten en de uitleg op onze site. En dan al helemaal niet over het aantal verwerkte onderdelen, benodigd voor de dikwijls gedateerde producten.

Hier volgen nog enkele tips voordat u een klacht indient.

 

Een klacht kunt u alleen schriftelijk indienen via dit formulier.

Gebruik altijd email om aantekenkosten te voorkomen. Email is gratis en gaat effectief, dus snel.

Persoonlijk klachten indienen in ons servicecentrum is niet mogelijk. Eerst dient het gedetailleerd  schriftelijk plaats te vinden. Onze leidinggevende beoordeeld en doet navraag bij onze laborant, reinigingsmeester of dienst verkoop. U krijgt van ons hierna een antwoord per e-mail.

 

Op deze manier ligt het voor u en ons vast wat er besproken is.

 

Een klacht op basis van afgesproken tarieven, juiste aantallen en optelling, gehanteerd in de overeenkomst, worden uiteraard niet als gegronde klacht gehonoreerd. 

 

ik had een andere verwachting van de optelling in de declaratie:  *

 

Alleen cliënten waarmee wij een overeenkomst afgesloten hebben wordt in dialoog mee gecommuniceerd. 1 Persoon dus voor een effectieve afwikkeling!

Indien u derden wenst aan te wijzen als bemiddelaar voor een klacht, bijvoorbeeld een gehuwde, dan dient u deze derde eerst vooraf aan te geven in een emailbericht of schriftelijk in print, per post. 

Voor de meeste zaken zijn onze overeenkomsten voorzien met juiste voorwaarden. Leest u daarom vooral eerst de voorwaarden nog eens na voordat u per abuis een klacht indient en onnodige moeite doet en kosten maakt. Ondanks onze goede service (zie 'brieven klanten' op deze site)  en klachtoplossing zijn er personen die onredelijk zijn binnen de overeenkomst en denken in sociale media ongenuanceerde info te plaatsen.  Smaad en/of laster vallen tot aan  Euro 5.000,00 onder ons boetebeding, een onderdeel van de overeenkomst, zie onze voorwaarden achter op uw Servicebon.

Verstuur dit ingevulde contactformulier zo snel mogelijk want terechte klachten willen wij snel oplossen.

 

 

 

 

 

               

 

welke binnenzonwering hebt u?

 

kijk naar de onderstaande afbeeldingen met letter naast de afbeelding en zie de naam onder:

 

  A.     B.   C.   D.

  E.   F.    G.  H. 

  I.    J.     K.

A. Duette® Shades, honeycombshades

B. plissegordijnen

C. Silhouette® Shades

D. Multishades, Duorolo, Twist® Shades, Zebrarollo, Prestige

E. Luminette® Privacy Sheers 

F. horizontale jaloezieën

G. rolgordijnen

H. verticale lamelgordijnen

I.   vouwgordijnen

J.  shutters

K. paneelgordijnen

 

Duette® Shades , Twist® Shades, Facette® Shades, Silhouette® Shades, Luminette® Shades, Ondulette® Shades zijn handelsmerken van Hunter Douglas.

alle inhoud: Lamelcleaning Nederland ©