![]() |
COVID-19 beperkende maatregelen producten aanbieden of laten
de-monteren:
Zowel de intake-balie, de werkplaats als de showroom van Lamelcleaning Nederland
zijn open. Wij houden de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwlettend in de
gaten en volgen de meeste* richtlijnen van het RIVM en de GGD. De gezondheid van
onze bezoekers en onze medewerkers staat vanzelfsprekend op de eerste plaats.
Lamelcleaning Nederland heeft de volgende maatregelen getroffen:
•Er dient van te voren een afspraak gemaakt worden voor uw bezoek aan onze vestiging in Den Haag.
•Ons servicecentrum kan alleen betreden worden nadat u zich hebt gemeld bij de gesloten entree. Aanbellen is een must.
•U kunt hulp meenemen om uw producten te helpen dragen tot aan deze entree. Degene die optreedt als aanbieder wordt toegelaten. Er mag slechts één client aanwezig zijn voor de servicebalie.
•Wij verzoeken u indien mogelijk uw producten alleen te brengen en te halen en niet tijdens de werkzaamheden te wachten binnen ons pand.
•Wij verzoeken u uw producten alleen te brengen conform onze aanwijziging op welke wijze producten moeten worden aangeboden. Producten anders dan deze aanwijzing worden niet toegelaten. Denkt u aan plastics en dekens, lakens welke soms per abuis om de producten worden gewikkeld. Deze worden niet toegelaten in ons bedrijfsruimten. Houdt u deze in de auto.
•Onze medewerkers zijn extra bewust van hygiëne binnen en buiten uw product.
Na elk contact met uw product wassen zij hun handen.
•Hoest u of bent u verkouden? Dan verzoeken wij u om uw afspraak uit te
stellen.
•Om fysiek contact te vermijden willen wij u vragen te betalen met het
bekende 'tikkie' via de bank-betaal-app. Als dit niet mogelijk is een contante
betaling.
•U bent van harte welkom in ons bedrijf, maar onze medewerkers geven u geen hand
en bewaren afstand.
•Om het virus tegen te gaan, adviseren wij u van onze montagedienst gebruik te
maken. Uiteraard mag niemand in de drie weken voor dit afhaal of brengmoment
niet hebben gehoest of verkouden is geweest. Onze montagedienst
draagt automatisch beschermende mondkappen en handschoenen.
Lamelcleaning heeft tijdens de Coronavirusperiode speciale methoden. Wij gebruiken een speciaal Coronadodendmiddel welke het Coronavirus doodt.
•*wetenschappers buiten het RIVM om adviseren mogelijke actieve Coronavirus,
welke tussen 2 uren -4 dagen op harde en textiele materialen kunnen huizen, aan
te pakken. De
afleverprocedure passen wij hierdoor aan. Wij kunnen geen zekerheid en garantie
bieden of datgene op waarheid berust.
Levering producten, accessoires en onderdelen:
Velen van onze leveranciers verwachten tot op heden geen enkel probleem met het
leveren van producten, en onderdelen. Belt U voordat u langs
komt voor onderhoud, reparaties en eventueel de aanschaf van nieuwe of gebruikte
producten.
Wij zijn ook telefonisch en per e-mail bereikbaar. Het maken van afspraken en/of
opvragen van offertes kan dan ook op deze wijze worden uitgevoerd om fysiek
contact te vermijden.
Telefoon: 070-3614361
E-mail: info@lamelcleaning.nl
A. Duette® Shades, honeycombshades
D. Multishades, Duorolo, Twist® Shades, Zebrarollo, Prestige
alle inhoud: Lamelcleaning Nederland ©